Sunday, October 28, 2012

dutch design week 2012

I am sure we have only seen the tip of a beautiful iceberg during the Dutch Design Week in Eindhoven a few days ago...
Here you can find a few of the things that caught my eye alongside our path:

Steven Banken

studio Elke van den Berg

Mandalight Made by Chou

recycled bottle-tealight holders by Riikka Jefremof from Finland (email) 


colour porcelain by Scholten en Baijings



And this is my 'wall of work': 1000 Circles on a high wall in the ART Hotel

4 comments:

  1. Mooi, ik kon dit jaar niet en zo kan ik toch een beetje meegenieten!

    ReplyDelete
  2. Prachtig! Ik kon maar een middag en heb ook véél te weinig gezien. ;)

    ReplyDelete
  3. Mooi, ik heb je bloemen ook op mijn blog staan!

    ReplyDelete
  4. Bedankt voor deze mooie post! Zo kunnen we ook mee genieten. Vooral de klokken van Elke van de Berg en het porselein van Scholten en Baijings.
    En natuurlijk jouw wand, prachtig! Wat een werk.
    Groet, Martine.

    ReplyDelete

Allways happy if you leave me a note!
Spam will be removed and reported.